A Villámfordítás fordítóiroda minden esetben számlát bocsát ki megrendelői részére a fizetést követően. A számlát e-mailhez csatolva, elektronikus formátumban küldi meg. Az elektronikus számla (e-számla) elektronikus aláírással és időbélyegzővel hitelesített, kinyomtatható PDF dokumentum.
Egyedi megállapodás és utólagos elszámolási igény esetén válassza Vállalati partnerprogramunkat >>
Mikor és hogyan küldünk számlát?
Mindig a fizetés után, a beérkezett összeg jóváírását követően küldjük a számlát. A számlát e-mailben küldjük, elektronikus számla formájában, csatolt PDF fájlként.
Számlázási cím megadása
A számlázási adatok a www.villamforditas.hu oldalon belépve a Beállítások menüpontban adhatók meg, illetve itt módosíthatók a korábban megadott adatok. Többféle címadat felvihető, és az egyes megrendeléseknél bármely címadat kijelölhető számlázási címként és postázási címként.
Elektronikus számlázás
A korszerű, költséghatékony és környezetkímélő e-számla kezelésével kapcsolatban szeretnénk néhány tudnivalót megosztani. A Magyarországon jelenleg hatályos jogszabályok a papír alapú számla és az e-számla kibocsátását és befogadását egyaránt lehetővé teszik.
Fontos tudni, hogy az e-számla
- számviteli bizonylati minőségét csak elektronikus formában őrzi meg;
- kinyomtatható, de a kinyomtatott papír nem számít hiteles másolatnak;
- őrzése, továbbítása és sokszorosítása csak elektronikus formában történhet;
- példányszáma nem értelmezhető, fájlként szabadon másolható és továbbküldhető.
Az e-számla minden egyes másolati példánya ugyanolyan (teljes) erejű számviteli bizonylat.
Adattartalma megegyezik a papír alapú számláéval. Irodánk az e-számlákat PDF formában küldi meg partnereinek. A PDF fájl tartalmazza az eredetiséget igazoló elektronikus aláírást és az időbélyegzőt is. A számla befogadója a számlát e-mailen vagy más elektronikus formában továbbíthatja a könyvelés részére. A jogszabályok előírják, hogy mind a kibocsátó, mind a befogadó 8 évig köteles megőrizni az e-számlákat.